środa, 21 grudnia 2011

Już jest !!!

Dzisiaj dotarła paczuszka z moją wygraną w Niczego Sobie! Jednak Poczta Polska się w tym roku spisała - jak na ostatni tydzień przed świętami to czas dostawy 2 dni to moim zdaniem jest rekord. Ale dość tego marudzenia, zobaczcie co dostałam :-) Do wygrania był domek, ale w przesyłce znalazły się jeszcze inne cukieraski ;-)




A tak pięknie i nastrojowo wygląda wieczorem z zapaloną zapachową świeczką :-)





W końcu udało mi się wczoraj upiec pierniczki. Połowa niestety została już zjedzona. Resztę skrzętnie zapakowałam i schowałam, żeby coś zostało do świąt ;-)




Proszę się częstować. Smacznego!


Radziejowe Zacisze, lampionik "na żywo" prezentuje się rewelacyjnie i rzeczywiście wprowadza super nastrój ;-)
Aniu, ja już choinkę ubrałam wczoraj, żeby wprowadzić trochę świątecznego klimatu, bo za oknem brak śniegu i jakoś tak nieświątecznie ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za każde pozostawione słówko :-)