piątek, 6 stycznia 2012

Koszyczek na drobiazgi

Tak jak koszyczki z krokusikami zrobiony już daaaawno temu. Był prezentem dla kuzynki na urodziny.
Jeśli dobrze pamiętam miał średnicę ok.20 cm i wys. ok.10 cm. Malowany bejcą do drewna i kilkakrotnie lakierowany.





Aniu, o ile dobrze pamiętam to krokusiki były robione z kursiku, który od Ciebie dostałam na Wizażu, nieprawdaż? :-)
M., dziękuję :-)
Piwi, krokusiki są zrobione z krepy lub jak kto woli bibułki marszczonej, więc wzrok Cię nie myli ;-)




13 komentarzy:

  1. Czy ja dobrze rozumiem, że sama wyplatasz te koszyki? Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś raz próbowałam coś wypleść i powiem, że takie proste to to nie jest, Twój koszyczek jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam to cudeńko z papierowej wikliny i nadziwić się nie mogę, jak takie coś można samemu zrobić. Śliczne, praktyczne i ekologiczne. Tyle zalet w tym przedmiocie, a wszystko dzięki Twoim zdolnym rączkom. Brawo. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny koszyk:)
    mam w planach zrobić podobny:)
    krokusiki cudne, zresztą pozostałe prace też:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczek jest wspaniały. To Ty nawet pleść potrafisz!!!!Masz złote rączki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy ten koszyczek :)
    Cieszę się że kursik się przydał Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny :) zdolne rączki
    dziękuje za odwiedzinki i cieple słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny koszyczek. Lubię wiklinę więc tym bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To w takim razie ciesze się z powodu takiego, że mój wzrok jednak taki nie najgorszy. ;) Przepiękny koszyczek.

    P.S-Wzór podesłałam na maila, który znalazłam w Twoim profilu. Pozdrawiam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały koszyczek,wspaniale się prezentuje. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny koszyczek, świecznik decoupage też mi się bardzo podoba, zdolna dziewczyna z Ciebie :) Pozdrawiam Aldona

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona tymi pięknymi pracami jakie tworzysz Kochana przepiękna cała galeria prac , pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione słówko :-)