czwartek, 2 stycznia 2014

Ozdoby świąteczne


Przed świętami zrobiłam parę choinek z papierowej wikliny dla rodzinki. Bardzo się podobały, chociaż wiem, że niestety nie były doskonałe, co na pewno wprawne oko wychwyci na zdjęciach ;-) Zdjęcia nie najlepszej jakości, ponieważ aura niestety nie dopisywała.



"Machnęłam" jeszcze takie gwiazdeczki na choinkę w klasie mojej chrześniaczki :-) Już kiedyś takie robiłam, tylko z mniejszymi koralikami. Bardzo mi się ten wzór podoba. Niestety dla siebie nie zdążyłam na te święta zrobić. Może uda się na przyszłe :-)




Dziękuję bardzo za życzenia. 

Chciałabym życzyć wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i weny twórczej w tym Nowym Roku i żebyście miały dużo czasu na swoje hobby :-)






4 komentarze:

  1. Choineczki są prześliczne. Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie nietypowe choineczki:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia i odwiedziny!
    Tobie również samych dobrych dni w Nowym Roku!
    sliczne te śnieżynki:-))

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione słówko :-)