niedziela, 26 października 2014

Dynie

Parę dni temu, podczas poszukiwania inspiracji w internecie, natrafiłam na takie śliczne dyńki. Od razu zapałałam do nich miłością i stwierdziłam, że koniecznie też muszę takie mieć :-) Wiedziałam, że gdzieś mam kłębek włóczki w odpowiednim kolorze. Po przeszukaniu moich ogromnych zapasów pochowanych w niezliczonych skrytkach i znalezieniu rzeczonego kłębka, powstały te oto dynie :-) Będą zdobiły mój kącik robótkowy jesienią :-)
Zdjęcia trochę przekłamują kolory, bo w rzeczywistości dynie są w kolorze prawie takim jak naturalne i mają zielone ogonki.







Opis jak zrobić taką dynię znajdziecie tutaj

 


Za wszystkie komentarze tradycyjnie pięknie


 


13 komentarzy:

  1. Cudne dynie :-) Świetna jesienna ozdoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są, uwielbiam takie szydełkowe dyńki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. dyńki są słodkie! też kiedyś popełniłam podobne, tylko nie robiłam ich ściągaczem angielskim, a zwykłym, też fajnie wyszły
    http://ystinowo.blogspot.com/2013/10/sezon-dyn.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wydzierane dynie! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze maleństwa, świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z daleka wyglądają jak prawdziwe! Ślicznie to zrobiłaś Beatko. Fajny pomysł na jesienną dekorację. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne i kształtne. jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dynie:) Kolorki możesz poprawić w programie graficznym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! A wielkości są takiej jak moje na grządce:))) Oby taka złota, dyniowata jesień trwała jak najdłużej. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze małe dyniusie :) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione słówko :-)