czwartek, 16 lutego 2012

Serducho i brocha

Napatrzyłam się na te serducha na różnych blogach i też sobie takie zrobiłam ;-) Moje nie jest usztywnione drutem i wyszło troszkę krzywe. Róże są zrobione ze zwykłej krepy i nie wyglądają tak ładnie jak te zrobione z krepy włoskiej, ale myślę, że aż tak źle się nie prezentują. Serducho miało być pomalowane na srebrno, ale ze względu na panujące mrozy i niemożność malowania w domu (z powodu strasznego zapachu farby), pozostało białe.
Kursik na zrobienie róż i serducha znajdziecie u Ani.



Broszka - różyczka z materiału
Średnica ok.8 cm



M., Aniu, Piwi, dziękuję :-)




9 komentarzy:

  1. jeju, a ja jeszcze nigdzie nie widziałam takiego serduszka :(
    no teraz widze i sie zachwycam :)
    śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniaste serducho. Mi się takie białe podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducho śliczne, a ta broszka cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serducho jest piękne, a różyczki na nim śliczne. nie wiem jak wyglądają z włoskiej krepy, ale te ze zwykłej są niezwykłe. Broszka cudna. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. serducho fajne ;) a brocha- rewelacja. Z czego jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszko ładne, ale broszka bardziej mnie urzekła :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za każde pozostawione słówko :-)