środa, 29 lutego 2012

Zmiana terminu zapisów na candy ; -)

Z przyczyn technicznych moje candy zostaje przedłużone do 3 marca do północy :-)
Losowanie w dniu następnym.


Anka, Robótki Anki, Lacrima, Dobra, Ashki, Honka dziękuję :-)
Joanno, najgorzej zrobić pierwszy krok. Ja się bardzo długo do tego zabierałam, wydawało mi się, że wyplatanie jest strasznie trudne. Ale jak tylko spróbowałam to nie mogłam przestać :-) 
Eve-Jank, dziękuję :-)  Osłonki są wyplecione z papierowej wikliny. 
M, miałam nadzieję, że Ci się spodobają :-)
Grodziu, dziękuję :-) Do tych osłonek rurki malowałam przed wyplataniem, bo miały być dwukolorowe, ale zazwyczaj koszyczki maluję po wypleceniu. Kiedy maluje się przed wyplataniem to niektóre rurki się rozwijają, bo klej czasami puszcza.


2 komentarze:

Pięknie dziękuję za każde pozostawione słówko :-)